AVT Clubloop 26 sept.

Op zaterdag 26 september organiseren we voor alle leden (jeugd en volwassenen) van Atletiekvereniging Twenterand weer een testloop.

Zoals bekend zijn er maar weinig wedstrijden door gegaan dit jaar. We willen met een eigen clubloop toch nog een wedstrijdelement toevoegen aan dit jaar.

Er wordt een parcours uitgezet van 2500 meter. Uiteraard zijn een wedstrijdklok, een waterpost, startnummers en muziek weer aanwezig.

Je kunt je (gratis) inschrijven op de dag zelf voor de volgende onderdelen: 2,5 km (1 ronde) 5 km (2 rondes) 10 km (4 rondes).

We starten deze ochtend om 09.00 uur met een warming-up met je eigen groep en trainer. Kom wat eerder om je op tijd in te schrijven en startnummer op te doen.

Tussen 09.15-09.45 uur is de start van de Testloop. Afhankelijk van het aantal deelnemers worden tijdvakken ingedeeld bij de start, zodat we ons aan de richtlijnen voor afstand kunnen houden.

Kun je niet meedoen, omdat je geblesseerd bent dan zou het fijn zijn als je kunt helpen met de organisatie. Je kunt je hiervoor melden bij Jaap.

No Replies to "AVT Clubloop 26 sept."