28 maart – Boerenstamppot-trail (afgelast)

MEDEDELING
Vanwege de landelijke maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus is de Boerenstamppot-trail van zaterdag 28 maart 2020 AFGELAST. Erg jammer voor jullie, maar ook voor ons als organisatie! Zodra Nederland weer in een ‘gezonde’ situatie zit, zal de organisatie zich beraden over een mogelijke nieuwe datum/ alternatief. Hierbij zijn we afhankelijk van veel factoren, o.a. locatie(s), grondeigenaren, vergunningen, vrijwilligers etc. We hopen op jullie begrip.

De Boerenstamppot-trail is een unieke beleving op en rond recreatiepark Het Lageveld met een aantal verrassende ‘boeren’-elementen. Belangrijk is dat de focus niet ligt op een snelle tijd, maar vooral op hardlopen in een gezellige sfeer en in een fraaie omgeving. De route wordt met linten en bordjes aangegeven. Na de finish staat er een heerlijke gratis stamppot klaar voor de deelnemers.

Starttijden en afstanden:
13.00 uur: 21 km
13.30 uur: 6 km en 12 km

Kosten inclusief stamppot:
Voorinschrijving – € 10,00 via https://inschrijven.nl/form/2020032820452-nl
Na-inschrijving – € 13,00 (op de dag zelf)
Parkeren is gratis.

Start/ finishlocatie:
Recreatiepark Het Lageveld, Vriezenveenseweg 57 in Wierden.

Let op!
– Het is een trailrun, geen wedstrijd. Er is GEEN tijdregistratie, wel een tijdklok.
– Tijdens het evenement worden foto’s gemaakt, deze kunnen gebruikt worden voor social media en onze website.
– Deelname is geheel op eigen risico.

No Replies to "28 maart – Boerenstamppot-trail (afgelast)"